czwartek, 8 marca 2012

POMOCY!!!

DZIEWCZĘTA CZYTAJĄCE MOJEGO BLOGA!

Nie mam zielonego pojęcia, jak napisać przebieg
spotkania Harry'ego i Emily. Ogólnie pomysł mam, ale nie wiem,
jak ubrać to w słowa. Jeżeli macie pomysły, piszcie w komentarzach, ja postaram
się Wam odpowiedzieć. A może jest dziewczyna, która chciałaby mi pomóc w prowadzeniu bloga?
Chętnie przyjmę do ekipy pomocniczkę :) Zgłaszajcie się! Oczywiście najpierw prześlijcie mi próbkę swojej kreatywności. O, jeśli któraś chce zostać współautorką, niech napisze mi, jak widzi spotkanie tych dwóch osób . Lilou x

5 komentarzy:

  1. ehh .. no na pewno musi być ten namiętny pocałunek *hihihi*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę, żeby nie wprowadzać od razu tego pocałunku, żeby potem on był taki upragniony. Może wprowadzić trochę dramatyzmu, podczas spotkania, żeby nie było za słodko. Nie wiem jaką masz koncepcję i jak chcesz zakończyć blog więc zbytnio nie mogę pomóc. Można się z Tobą w jakikolwiek sposób skontaktować ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo pomysłów, tylko nie wiem czy jakikolwiek do tego pasuję. Żeby nie stał się monotonny wprowadzić jakiś obrót zdarzeń. :) ( Dokończenie komentarza powyżej)

    OdpowiedzUsuń